Közösségi oldal ajánlat

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ökomenővé lett Csobánka második küzdelme a Sátánnal

2009.01.22. 21:26 Landdie

Küzdjünk együtt Gyércsók József puszintológussal és Dr.Aloe Vera asztrocsekkjeivel Lucifer ellen!

 


Október 26.-a reggele mozgalmasan indult a Sümeglipóti Elmegyógyintézet őrei számára. K.István és B.Tibor őrök reggel öt órakor vették észre, hogy a negyvenhetes elkülönítő falát kirágták. A példa nélküli szökés felfedezői különös látványnak lehettek szemtanúi. Az elkülönítő gumifalát egy hatvan centis kör alakú részen kitépték kirágták. A burkolat mögötti téglafalat egy nagy flakon salétromsavval szétmaratta valaki. Ez a betegszökési eset példátlan a gyógyászati kriminalisztika történetében. A beteg naplóját a szobájában megtalálták, benne egy foggal és néhány körömdarabbal.

CSOBÁNKA NAPLÓJA

 Október 7.

Az elmúlt hónapokban sokat imádkoztam Istenhez és bújtam a szent könyveket. A pozitív gondolkodás járta át teljes szellememet és tudtam, hogy az áldás nem maradhat el. Az egyik reggelen, lakásom szobájában hirtelen rezegni kezdett a rózsafüzérbe foglalt tulipánmintás ametiszt. Ez még csak az első jel volt, hiszen miután gyorsan elővettem az angyalmintás répaingámat, láttam, hogy az erősen a keleti fal ablaka felé leng! Tudtam, hogy az Isten valamit közölni akar velem. Jégveréshez hasonló hangok érkeztek hozzám az ablak irányából. A szívem hevesen dobogni kezdett, amikor megpillantottam a vakító fényben zörgető Balkánigerlielt, a szárnyas angyalok legkisebbikét. Zörgessetek és megnyittatik néktek suhant át a gondolat agyamban. Gyorsan odasiettem és kitártam az ablakot. Az angyal rám mosolygott, azután kivettem egy pergamen lapot a fogai közül. Ezután az angyal gyorsan falni kezdte a napraforgót az ablakpárkányról. Micsoda hála volt a szemeiben. A könnyeimmel küszködtem meghatottságomban, azután a pergamenre pillantottam. Először nem akartam hinni a szememnek. A papiroson egy nagy zöld növényt pillantottam meg, alatta a Forever Lieing Pro-Duck felirat. Gyorsan fellapoztam az angol szótáramat, hogy mit is jelenthet ez. Megtaláltam. Örök Hazugság a Kacsákért. Hamarosan kiderült, hogy az Isten, angyalával konkrét dolgot közölt, hiszen egy kiválasztott vállalatot jelölt meg számomra, ahol az Ő akaratát beteljesíthetem.

 

 Balkánigerlielt nagynénje eteti aloe verás kukoricával

Október 8.

Tudtam, hogy küzdenem kell a félrevezetésért, ezért felkerestem a F.L.P.D. irodáját. Természetesen tudatosan választottam meg az időpontot a találkozásra. Szent Anton LaVey, Ördögűzés oregánós pingponglabdával című könyvéből kiolvastam, hogy a legmegfelelőbb pillanat a találkozásra a teljes Földfogyatkozás idején van. Az asztrális projekció akkor a legmagasabb, amikor a Mars a Nap és a Föld közé kerül és a Mars árnyéka Magyarországra vetül. Szeretett olvasóim, ez a pillanat július 20.-án 01.30.-kor következett be. A Földgolyó felerősítette a Mars által vetett árnyékot és csak a pozitív gondolatok aféliumának köszönhettem, hogy ezen  késői időpontban fogadtak a Lieing Pro-Duck-nál, Budapest XXV. kerületében, az Ónánfia Sétány tizenöt alatti irodájukban. Nagy megtiszteltetés ért, amikor a vállalat key-account menedzsere, Aloe Vera fogadott ezen késői időpontban. Vera sokat mesélt a cég termékeiről. Hamar megismertem a gyógynövény kivonatos cipőkrémüket és a spenótos öngyújtótisztítót. Álmodni sem mertem volna, hogy ebben az országban micsoda fenomenális termékeket gyárt ez a kis vállalat. Mivel nagyon későre járt az idő, délre beszéltünk meg találkozót, azután hatalmas boldogsággal a szívemben hazamentem.

Miközben hazafelé sétáltam, éreztem, hogy a negatív energiák megpróbálnak eltéríteni az Isten által mutatott útról. Teljes tudatában voltam, hogy a Sátán és csatlósainak támadása most fog igazán kibontakozni.

Október 9.

Nagyon korán felkeltem, mert rosszakat álmodtam. Védőangyalom, Keleteuropiel megsúgta éjjel, hogy Főnév-Melléknév és egy Földhalál nevű ember fog ellenem törni. Még hajnalban megkerestem a Helló Endre és John Szervusz, Bevezetés a Köszönő Egyház óvó mágiáiba című könyvemet. A Szia-ntológusok mágiáját alkalmaztam. Délelőtt vásároltam négy darab Madonna részvényt és elhelyeztem azokat a négy égtáj felé.

Aloe Vera mosolygósan fogadott a déli órákban, láttam, hogy ez a lány bizony szinte ontja magából a pozitív energiákat! Micsoda nő! Ámulva néztem a F.L.P.D. legújabb termékeit, a kis-ázsiai piacra készült fitymanövesztő szentjánoskenyér balzsamot, és a Bio-kenet nevű síkosítót, melyet szerintem elsősorban a lépcsőházak sátánista fiataljai ellen lehet alkalmazni a lépcsőkre kenve. A legnagyobb meglepetést viszont az okozta, hogy megtudtam, hogy Vera hisz az asztrowebben. Amikor megvásároltam a vállalat hatodik alapcsomagját ezen a napon, tudtam, hogy az ajándék horoszkóp csekkek nem hazug dolgok. A spirituális energiák nem lehetnek gúny tárgyai! Aloe Vera felvette, magára vette bizony, az igaz Isten szent növényének nevét! Soha nem találkoztam ilyen tisztaszívű szerető emberrel, aki magába foglalja az angyalok tollmágiáját és a szent növényhez járuló alázatos hitét! Gondoljunk bele, hogy az aloe vera növény már Ádám atya micsodáját is fedte, nehogy kígyónak láttassék! Igen, a Forever Lieing Pro-Duck harcol a gonoszságok ellen. A horoszkópikus asztrocsekkek járnak mindenkinek, akik legalább hat darab aloe verás terméket vásárolnak!

Boldogan tértem haza és elővettem a táskámból Az F.L.P.D. legújabb termékét, a Bio-Home Burnig Bush készletet. (Bio- Otthoni Lángoló Csipkebokor) Kiraktam az asztalra, majd meggyújtottam, és riadalom lett úrrá rajtam, hiszen tüzet fogott az egyik asztrocsekk! Gyorsan felkaptam az egyik vázámat és eloltottam az abban lévő tüzet, a vízzel.


Semmi sincs véletlenül ebben a világban! Alaposan megnéztem az asztrocsekket. Bak jegyűeknek készült csekk volt. Hosszan gondolkodtam, azután a homlokomra csaptam. Hát persze! Én Vízöntő vagyok! Ismét egy isteni jelet kaptam! A Bak a Sátán jele! Amikor rám tört a felismerés, meghallottam a keleti ablaknál a zörgést. Tudtam, hogy ismét Balkánigerliel látogatott meg! Rohantam az ablakhoz, és bátor szívvel emeltem ki egy papirost az angyal fogai közül, aki kettőt bólintott, majd elrepült. Sebesen olvastam a papírlapon látható írást.: „Gyércsók József puszintológus XXVI. Ker. Nagyotlátó Tér. 11.”  

Az isteni sugallat a lelkembe mart és nagyon dühös lettem magamra, hiszen Gyércsók Józsi nem jutott eszembe azonnal! Tavaly, az Ölelők Érintésének Európai Fesztiválján együtt küzdöttünk az ördög ellen. Még ezen a napon felhívtam Józsit, hogy másnap beszélgethessünk.

Október 10.

Találkozásunkkor mindkettőnk szeméből könnyek törtek elő amikor megöleltük egymást. Elmeséltem neki az elmúlt napok történéseit. Vittem régi harcostársamnak egy öt literes kiszerelésű, Ambrosia artemisiifolia Merlot bio gargalizálót, melyet nem akart elfogadni, de miután meg tudta a ballont tartani a jobb mellbimbócsakrájából kiinduló permanens hullámokkal, apró puszikkal halmoztam el, mert láttam, hogy a sors a kezünkre játssza az igazság fordulatát. Őszintén kérdeztem Józsitól megmutatva neki az F.L.P.D. prospektusát

 
 
Parlagfű- cuvée az F.L.P.D. kínálatából

- Kedves Józsi! Én azt gondolom, hogy Főnév és a másik sátánista az a Földhalál nevű megint megtámadja szerető gondolataimat. Hoztam néhány tárgyat, úgy gondolom gonosz mágiák kerítették azokat befolyásuk alá. Mit gondolsz erről, drága barátom?

Gyércsók Józsi végigszaglászgatta a tárgyakat, majd mindegyikre szertartásosan kétszer három puszit nyomott kilencszer. Réveteg szemekkel bánatosan csóválta meg a fejét, azután halkan szólalt meg.

- Sötét mágiák ezek Csobánka! Keressük meg a jamaikai sipkámat!

Amikor megérkeztem, már láttam a csodálatos tárgyat az egyik polcon. Közösen felhelyeztük a sápeszt a puszintológia atyjának fejére én még óvatosan segítettem is betekerni az óvó trollszobrocskát a fejfedőbe. Józsi egy régi faszenes vasalót vett elő az egyik polcról, majd azt egy laza mozdulattal a mellkasára dobta. A legnagyobb magyar puszintológus hintázni kezdett a székén és mély gurgulázó hangok törtek elő a torkából. A vasaló dacolt a gravitációval, mintha odaragasztották volna a mellkashoz! József kinyújtotta karjait a tárgyak fölé, melyeket behunyt szemmel, hangos cuppogó virtuális puszik kíséretében vizsgálni kezdett. Az első három tárgy ami fölött elhúzta a kezét, három üres, ötliteres, sívatenyér kivonatos gold fokozatú szappansíkosítós flakon volt. Ezek rejtélyes módon kilyukadtak tegnap, így majdnem kétszázezer forint károm keletkezett! Jóska abbahagyta a cuppogást és behunyt szemmel mondta.

- Látom Lucifer boszorkánymestereit! Egy fekete pentagrammában hadonásznak és kiszúró átkok és kozmetikai ballonok meggyalázására alkalmas szitokszavak hagyják el a szájukat. A nevük….ööö…Főnév és Földhalál.

József ismét cuppogni kezdett, a szemét egy pillanatra sem nyitotta ki. A kezét most a Verától kapott névjegykártya fölé helyezte. Valamiért az volt az érzésem, hogy megbabonázták a kártyán látható, szerencse cirokpatkó képét. Türelmetlenül bámultam mágus barátomra, aki hosszas morgó cuppogás után hirtelen szólalt meg.

- Látok egy folyót. Aloe vera úszik abban és tiport liliom. Egy nevet látok. FPLD.. Flying Protected Law by Duck. Repülés a kacsák törvénye által védelmezve.

Megdöbbentem. Rosszul olvastam volna korábban a cég nevét? Önkéntelenül bámultam a kártyára, mintha megváltoztatta volna valaki azt. Vagy talán az Isten jelzett nekem? Lehet, itt az idő arra, hogy a törvény színe elé citáljam ezt a két köztörvénytelen sátánistát?! Legyőztem vívódásomat és barátomra figyeltem, aki épp most hagyta abba a cuppogást. A nagyotlátó máguskezek mozdulatlanul pihentek az alattuk elterülő három asztrocsekk fölött. Úgy tűnt, mintha kissé elfordult volna Jóska sapkáján a trollszobor.

- Pénzt látok! Sok pénzt, ami jön is és megy is! Látom, ahogy Főnév és Földhalál díszes ruhákba öltözve lépnek be a Mennybankba és koldusként jönnek ki onnét a hátsó kijáraton. Látlak téged Csobánka és látom gazdagságodat! Látom a spirituális matematika bankárnőjét, aki elmondja.:” Bölcsességed legyen néked, hogy rádöbbenj, hogy a három csekk összértéke nulla! A csillagok mondják, hogy október 11.-én kell feladnod a csekkeket!”

József megborzongott, azután kinyitotta szemeit. Több percig némán bámultunk az asztrocsekkekre, amikor valami égető érzést éreztem a szegycsontomnál. Nagyon megrémültem, amikor megláttam, hogy mellkasom közepén el kezdett kidomborodni a pulóverem! Azt, hittem, valami húsnövesztő átok, de két védőrúna levegőbe rajzolása után rádöbbentem, hogy a nyakamban lógó sivatagi osztrigainga jelez valamit. A pulóverem alatti erő az asztrocsekkek irányába mutatott.

Józsi mélyen a szemembe nézett, egy pillanatra sem csodálkozott a szegycsontomtól húsz centiméterre kidagadó dudoron.

Aztán hirtelen lelohadt az inga hevessége, barátom mellkasáról pedig hangos koppanással esett le a vasaló. A mágus a vállamra tette a kezét.

- Szerintem Főnévnek és Földhalálnak, és természetesen magadnak is fel kellene adnod egy-egy asztrocsekket.

- Micsodaaaa?!

Vágtam rá felháborodottan.

- A három csekk összértéke nulla. Feladsz Főnévnek és Földhalálnak egy-egy mínusz egymillió forintról szólót, magadnak pedig egy kétmillióról szólót.

Nagyot csaptam a homlokomra, azután felnevettem. Együtt örültünk Jóskával, ő apró puszikkal halmozott el, én pedig legalább húszszor átöleltem.

Október 11.

Reggel elővettem a bolygónaptáramat és megláttam, hogy ezen a napon Merkúr-fogyatkozás van! Feladtam a csekkeket!

Október 20.

Nagyon legyengültem, egyszerűen napok óta képtelen vagyok kilépni a lakásomból.

Október 22.

Sötét árnyak járkálnak az ablakom előtt. Nem Balkánigerliel az. Valahogy egyre sivárabbnak látom az otthonom.

Október 23.

Ocsmány fekete varjak zörgetik az ablakomat, és az ajtót. Szürke lekerekített botokat tartanak a karmaik között és ütögetik a nyílászárókat. Csúf módon röhögnek rajtam! A szerencsém csak az, hogy a rácsok nem engedik őket bejönni!  

Október 24.

Nagyon fáj a fejem! Ngynnnnfjja fj! Ghrrrööööhr1rku5zu.!!


 

A Sümeglipóti Elmegyógyintézet megerősített őrsége sorra járta a negyedik szint elkülönítőit. A felzaklatott betegek üvöltözése elvegyült a tépődő papír hangjával. A biztonságiak jól látták a gumiszobák ablakán keresztül a lehetetlen irányba ugrabugráló, pattogó betegeket.

K. István őr bebámult a szökött beteg szobájával szemközti elkülönítőbe és elsápadt. Átrohant a szomszédos szoba ablakához, ahol társa B.Tibor nézte a gumifalra rajzolt ugróiskolát. István alig tudott megszólalni, hiszen minden elkülönítőben ugyanazt csinálták a betegek.

- Ezek a falon próbálnak meg járni!!!

Tibor megütögette István karját.

- Valamit olvasnak. Tépik ki a lapokat!

- De ki vitte be ezeknek a könyvet?!!! Tiszta diliház!!!

- Az.

István bólintott, azután rápillantott a folyosó vége felől érkező ápolókra, felnyitotta a tűzcsapszekrényt és kinyitotta a nyugtató slaugok vízellátását biztosító hatalmas szelepet.

A negyvenötös elkülönítő ajtaja alatt kicsúszott egy letépett könyvborító. Tibor hangosan olvasta a papíron látható szöveget.

- Az ötödikről a hatodikra. Spirituális szintlépés és fel-esés lift nélkül…

Szavai belevesztek az üvöltözés és a szirénák kavalkádjába.


Ez a cikk nem jöhetett volna létre, ha IGe ( Iván Gábor elemér) nem biztosítja az inspiráció alapjául szolgáló dokumentumokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://realistautopia.blog.hu/api/trackback/id/tr74896515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása